mijn.markswachters.nl

Uw digitale kluis bij Marks Wachters notarissen!

Marks Wachters bedrijfsjuristen biedt u samen met Marks Wachters notarissen de unieke mogelijkheid om waardevolle zakelijke en persoonlijke documenten online op te slaan in een digitale kluis genaamd: mijn.markswachters.nl.
 

U bepaalt zelf welke documenten u wenst op te slaan in uw digitale kluis. Dat kunnen zakelijke documenten zijn zoals de oprichtingsakte van uw onderneming, de jaarrekeningen, overeenkomsten van de onderneming, uittreksels van de Kamer van Koophandel en zo meer. U kunt ook uw persoonlijke documenten in de kluis opslaan. Documenten zoals foto's, diploma's, kopieën van identiteitsbewijzen en paspoorten, uw testament, waardebewijzen etc. kunt u makkelijk opslaan in uw digitale kluis.

Vanuit de kluis kunt u deze documenten makkelijk delen met bijvoorbeeld de notaris, de bank of de (belasting)adviseur.

uw digitale kluis aanvragen?

Klik hier!

Voordelen

De digitale kluis biedt u de volgende voordelen:

 

  • Al uw documenten op één overzichtelijke en veilige plaats;
  • Documenten wereldwijd en 24 uur per dag, 7 dagen per week opvraagbaar;
  • Documenten openen vanaf elk met internet verbonden device;
  • Opgestelde akten kunnen door de notaris in uw digitale kluis opgeslagen worden.

 

Deze voordelen zijn gelegen in de overzichtelijkheid en toegankelijkheid van uw documenten. Het is mogelijk om wachtwoorden, diploma’s, kopieën van uw paspoort of identiteitsbewijzen en alle andere documenten veilig online op te slaan in de digitale kluis. 

 

Veiligheid

Om de veiligheid van de digitale kluis te kunnen waarborgen logt u in met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens wordt gevraagd om een verificatiecode, welke u per SMS ontvangt. Pas na het invoeren van de correcte verificatiecode krijgt u toegang tot uw kluis. Op deze manier zorgt Marks Wachters notarissen ervoor dat uw waardevolle documenten altijd veilig online opgeslagen zijn. 

 

Kosten

Een digitale kluis kunt u beheren voor €50,- exclusief BTW per jaar. Na het aanvragen van uw kluis sturen wij uw inloggegevens naar u toe. U krijgt van af dat moment direct toegang tot de digitale kluis en u kunt direct gebruik maken van alle voordelen die de digitale kluis met zich mee brengt. 

 

 


Uw eigen digitale kluis bij Marks Wachters notarissen

Heeft u interesse in een digitale kluis bij Marks Wachters notarissen op mijn.markswachters.nl? Neem dan contact met ons op en wij kunnen direct uw kluis voor u inrichten!

 



Vragen?

U kunt tijdens kantooruren altijd bellen met één van onze specialisten wanneer u een vraag heeft over onze digitale kluis. U kunt ons bereiken op telefoonnummer (040) 244 88 55. Natuurlijk kunt u ook altijd contact met ons opnemen door ons een bericht te sturen. Wij helpen u graag verder en adviseren graag wat voor uw situatie de beste oplossing is.

Digitale opslag documenten

Beoordelingen

  • 9

100% van onze klanten beveelt Marks Wachters Bedrijfsjuristen aan

Klanttevredenheid wordt onafhankelijk en objectief gemeten door The Feedback Company

Ervaring

Goed

Afgenomen dienst

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Vriendelijk en oplossingsgericht

Beveelt u Marks Wachters Bedrijfsjuristen aan?

Ja

Ervaring

Prima

Afgenomen dienst

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Snelheid van reageren en duidelijkheid over de gemaakte afspraken

Beveelt u Marks Wachters Bedrijfsjuristen aan?

Ja

Ervaring

Super

Afgenomen dienst

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Persoonlijkheid voor ons was top

Beveelt u Marks Wachters Bedrijfsjuristen aan?

Ja